سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :40
کل بازدید :121852
تعداد کل یاداشته ها : 7
103/2/16
2:47 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
ابراهیم مقدسی[11]
استاد بزرگ هنرهای رزمی و علوم درونی انسان.همه زندگیم چه دنیوی چه اخروی را خداوند یکتا از روی رحمت بی کران خویش بر من بخشیده و میبخشد ولی اورا انچنان که شایسته اوست نخواهم توانست ستایش کنم و از این نظر واقعا برای خودم متاسفم.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
.: شهر عشق :.

یا حَیُّ یا قَیُّوم

دعای شب جمعه

عزیزان این دعای پر فضیلت مخصوص شب جمعه است یعنی آخر روز پنجشنبه .منم از یاد نبرین.

هرکه در شب جمعه ده مرتبه این دعا را بخواند نوشته شود در نامه اعمال او هزارهزار حسنه و محو شود هزار هزار سیئه و بلند شود در بهشت برای او هزارهزار درجه و جنّات احدیت.

سه مرتبه فرماید که : نیستم خدای او اگر او را نیامرزم و در درجه حضرت ابراهیم خلیل (ع) باشد (این  جمله خداوند جهانیان بدن انسان را به لرزه در میاورد چرا که حضرت اعظم ابراهیم خلیل الله کل ملکوت و عالم غیب را به فضل خدا دیده است حیف در بحث نمیگنجد وگرنه تنها گفتن اسنادی از کارهای آن پیامبر بزرگ انسان را آتش میزند)

و اما دعا اینست :

 

یا دائِمَ الفََضلِ عَلَی البَرِیَّهِ یا باسِطَ الیَدَینِ بِالعَطِیَّةِ ، یا صاحِبَ المَواهِبِ السَّنیَّهِ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، خَیرِ الوَری سَجِیَّة ، وَاغفِر لَنا یا ذَا العُلی فی هذِهِ العَشِیَّةِ.


85/6/22::: 6:1 ع
نظر()